Legendarny Blade Runner zadebiutował w dystrybucji cyfrowej (a dokładnie – w serwisie GOG.com) w grudniu zeszłego roku. Wczoraj natomiast firma Nightdive Studios ogłosiła, że we współpracy z Alcon Entertainment jeszcze w tym roku przygotuje jej zremasterowaną wersję, która trafi zarówno na komputery osobiste (Steam), jak i na PlayStation 4, Xboksa One oraz Nintendo Switch.
Jak wiemy od 2015 roku, kod źródłowy pierwowzoru zaginął podczas przeprowadzki odpowiedzialnego za niego
Westwood Studios z Las Vegas do Los Angeles. Larry Kuperman, czyli kierownik działu rozwoju biznesu w
Nightdive Studios, zdradził, że z tego względu jego ekipa została zmuszona do dokonania tak zwanej inżynierii wstecznej.
Projekt ma działać w oparciu o autorską technologię KEX, która nie tylko pozwala na przygotowanie konwersji na nowe platformy, lecz również umożliwia gruntowne odświeżenie grafiki. Twórcy przekonują, że
Blade Runner: Enhanced Edition będzie mógł pochwalić się zaktualizowanymi modelami postaci, animacjami i przerywnikami filmowymi. Poza tym gracze będą mogli bez przeszkód bawić się na panoramicznych wyświetlaczach czy też dostosować sterowanie do indywidualnych preferencji. Całość ma być przygotowana w taki sposób, by wyglądała tak, jak zapamiętaliśmy oryginał (a więc lepiej, niż prezentował się on w rzeczywistości), jednocześnie zachowując jego ducha.
Źródło:
"Vergil" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2020-03-13 07:36:33
|
|